torsdag 7 april 2011

Oj vad tiden går fort!

Idag har det gått fyra veckor sedan jag opererade mig. Fick idag en spark i baken av Marianne som vill ha en uppdatering på läget :) Som sagt så har tiden sprungit fram och resultatet av operationen har än så länge varit över min förväntningar. Första dagarna hade jag dock en svacka och funderade allvarligt på vad F_N jag hade hittat på :)
 -Försök och drick 1½ l vatten med tesked så får ni se hur roligt de är!
Teskeden kastade jag efter några dagar och insåg att livet sakta återvänder. Efter två veckors sjukskrivning återvände jag till jobbet för att jobba mina 4 sista arbetspass. Det var lite sorgligt att lämna trevliga jobbar kompisar men som i en del av mitt förändrings arbete så var detta nödvändigt för att jag ska kunna leva det liv jag vill ha. Nya jobbet känns underbart med arbetstider som passar mig perfekt just nu.

Idag är jag 16 kg lättare och mer kommer det att bli :)

5 kommentarer:

  1. Hejja! Härligt att höra att du mår bra! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att det går bra för dig, det förtjänar du. Kram på dig :-)

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta på min blogg!

    Den är du värd för allt du kämpar med och kanske kan det bli till glädje en jobbig dag.

    Stora kramar Marianne

    SvaraRadera
  4. Uppdatering och bilder please!!! :-) Är ju så nyfiken hur det går för dig ju...
    Kram Marianne

    SvaraRadera