måndag 31 januari 2011

Idag är dagen!

Idag är dagen jag som jag aldrig trodde skulle komma. Kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle skapa en egen blogg. Har aldrig sagt aldrig men det har inte varit något som intresserat mig. Jag har heller aldrig läst någon annans blogg, förutom någon enstaka Facebooks vänners intressanta inlägg. Kanske var det just genom dessa som lät ett lite frö började gro hos mig. Varför jag börjar just nu beror nog på vad som väntar mig de närmaste månaderna.
Känslan av att livet snart återvänder skapar viljan hos mig att dela med mig av vad som komma skall. Mot och med gång. Det kommer inte bli lätt men på onsdag börjar resan.


2011-02-02 Öjebyns vårdcentral: Blodprov

4 kommentarer:

  1. Hej, är det operation på gång, ska själv opereras mellan maj - september. Har också en blogg där jag ska lämna skriva om min operation.
    http://mahl.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Kul att du starta blogg, själv älskar ja att läsa vänner blogg eftersom jag jobbar hemma och inte träffar så många av er IRL....känns som man är liiiiite med i matchen ändå:-) KRAM

    SvaraRadera
  3. Japp det operation som hägrar mer om detta kommer ni få följa i bloggen.

    SvaraRadera